söndag 20 april 2014

Alla vägar leder dit

Håkan?
Jag multitaskar förstår ni och skriver en jobbansökan samtidigt som jag tittar på Hela huset med Veronica Maggio och Håkan Hellström. Håkan, lik Benedict Cumberbatch som Sherlock. Det där håret, alltså. Pirrar liksom i magen och gör mig svag i knäna. Till exempel då Veronica tittar mot Håkan i musikvideon. Öj, öj, öj.
I nästa stund Googlar följande: "Vad heter Håkan Hellströms barn?"

Det här namnletandet, det lämnar mig icke. Det finns massor av vackra namn, men hur vet en vilket som är rätt när en inte vet på direkten?

Snälla, skriv era finaste. Gärna ovanliga.

Sherlock?

2 kommentarer:

  1. vi gick på kyrkogården igår föll över Enoch/Enok och Storm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, Storm är helt fantastiskt fint! Jag träffade en liten Augustbebis härom veckan på Öppna förskolan och tänkte på dig. Vi har funderat allvarligt på Lo de senaste dagarna, men i morse blev Eldar helt plötsligt mer attraktivt. Och det skulle vara fint att Magnus får vara ursprungspersonen till denne sons namn - jag hittade ju Finn.

      Magnus ska på intervju på torsdag, håll tummarna! Vill ju verkligen träffa Kristin inom den närmaste tiden, ehehehe)

      Radera