lördag 15 mars 2014

Welcome to the DANCE party, untz, untz untz!

I förmiddags packade maken väska, brädspel samt en speedad tvååring, och for till sin familj norr om Hässleholm för att låta mig få lite vila här i Lund över helgen.

Klockan är 03:30 och jag kan inte somna om.
Jag sms:ar INTE följande text till honom:

Hjälp! Värkarna har börjat 

följt av
 
Vi har fått en flicka! 

Ehehehe, det skulle vara en liten payback för alla svajnkorta sms jag fått från honom utan punktering och med minimalt av info. Men det är väl lite Äktenskap 101 att inte syssla med payback, eller?


Sedan de for har jag:
haft tid att prata om musik och tv-serier med min lillebror
sett på Silver linings playbook (rekommenderar den)
börjat blogga
lagat äppelpaj och kokat äkta vaniljsås (detta hade jag planerat dagar innan)
inte haft tålamod att läsa
släck lampan vid 22

Sedan de for har bebisen:
haft dansmarathon med hela sin cirka femtio centimeter långa kropp på ett klaustrofobiskt litet dansgolv
övat sparkar inför sin MMA-premiär (lovande talang)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar